Voimistelu

Arkisto: 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011

25.10.2012

Milla Kallioniemi taituroi ennätyspisteensä Varala Cupissa

Kilpa-aerobickari Milla Kallioniemi toi Nokialle Pyryn historian ensimmäisen naisten SM-yksilösarjan mitalin viime viikonloppuna käydyssä Varala Cup -kilpailussa. Naisten sarjan kovin kärki on jo pitkään ollut pisteissä karkuteillä, mutta nyt Milla onnistui vakuuttavalla suorituksella kiilaamaan hopeamitalille ennätyspisteillään 18,250. Milla jatkaa kisakauttaan heti tänä viikonloppuna Itävallan avoimissa mestaruuskisoissa Kufsteinissa.

Myös nuorten 15-17-vuotiaiden SM-sarjassa nähtiin Pyryläisittäin erittäin vahva suoritus, kun Jasmin Koskinen nappasi kovatasoisessa sarjassa pronssia pisteillä 16,650. Jasmin avasi tänä syksynä kisakautensa ulkomailla, Tsekin avoimissa mestaruuskisoissa Liberecissä, joissa hän sijoittui hienosti sijalle 7.

Vahvoja pyryläis-suorituksia nähtiin myös muilta Nokian tytöiltä ja kaikkiaan valmentajat olivatkin tyytyväisiä kauden avaukseen. Kisakausi jatkuu 3-luokan joukkueella ja nuorten Aerodance sarjalaisilla 10.11. pidettävissä 3-lajin kisoissa Tampereella.

Varala-Cupin tulokset kokonaisuudessaan täällä.

Edellinen kuukausi Syyskuu 2019 Seuraava kuukausi