Uinti

Arkisto: 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012

16.8.2014

Uudenlaista uintiopetusta PYRYssä

PYRY tarjoaa syyskaudesta 2014 alkaen uudenlaista ja edistyksellistä uimaopetusta Nokialla. Nyt on   4-8-vuotiaille vesipedoille tarjolla motivoiva ja haastava syvän veden EasySwim-uimakoulu. Uimakoulussa opetetaan lapsille hyvät perustaidot vapaa-, rinta- ja selkäuinnista sekä kaikkien lajien potkut.  Harjoituksia 1krt/ vko noin 45-50min kerrallaan, josta lapset ovat liikkeessä eli harjoittelevat yli 95 % ajasta. Näin harjoitettavien asioiden toistomäärät ovat erittäin korkealla tasolla verrattuna matalan veden uinninopetuksen. Ohjaajina EasySwim -ryhmissä toimivat kokeneet uintiopettajamme, jotka ovat saaneet lisäksi  EasySwim –ohjaajakoulutuksen. Opetuksessa käytetään EasySwim-uintipukuja, jotka on suunniteltu uinninopetukseen ja mahdollistavat lapsen tehokkaamman oppimisen. Puku riisutaan jokaisella uintikerralla, jotta lapsille muodostuu realistinen käsitys uimataidostaan ja taitojen edetessä puvun käyttö vähenee jokaisella uintikerralla.

Ilmoittaudu tästä linkistä Vielä muutamia paikkoja jäljellä.

Lisätietoja osoitteessa www.easyswim.fi tai  harrasteuintikoordinaattoriltamme Janika Korpikoskelta janika.korpikoski@trops.fi tai 040-555 1351.

Esittelyvideo

Edellinen kuukausi Syyskuu 2019 Seuraava kuukausi