Uinti

Arkisto: 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012

10.7.2017

Hyvää kesää!

Nyt on takana kausi 2016-2017 myös kilparyhmillä, kun nuorten SM-uinnitkin on saatu päätökseen. Paljon tapahtumia on mahtunut tähänkin kauteen ja siitä kiitos kaikille Teille toimintaan osallistuneille! Pyryn nettisivuilla www.nokianpyry.fi/uinti voitte tutustua kauden kilpailulliseen menestykseen ja muihin tapahtumiin myös kuvien kautta.

Uutta kautta odotetaan jo innolla, mutta ensin lomaillaan. Tässä kesällä on vielä talkoita Hämyksen tanssilavalla, jossa uintijaoston vastuuvuorot ovat 15. ja 22.7. sekä 12.8. Kiitos kaikille näihin talkoisiin jo ilmoittautuneille! Jos on vielä halukkaita osallistujia, ilmoittauduttehan Tuija Piiroiselle p. 041 533 4495.

Syksyllä on tarjolla myös muita talkoita, joihin toivotaan taas runsaasti osallistujia ja tietenkin kauden tärkeimpinä talkoina ovat omat kisat, Junnumestaruusuinnit 18.11. ja Junnu-uinnit 17.2. Nokian uimahallissa. Kaikki te olette tervetulleita mukaan kisajärjestelyihin! Tehtäviä kisoissa löytyy niin kokeneille kisakävijöille kuin aloittelijoillekin ja kaikki ovat tärkeitä kisojen toteutumisen mahdollistamiseksi.

Kilparyhmät aloittelevat uutta kautta taas elokuun alussa. Uimakoulujen ja harrasteuintiryhmien syyskausi starttaa 28. elokuuta. Tervetuloa silloin jälleen mukaan!

Harrasteryhmiin ja uimakouluihin ilmoittautuminen alkaa 1. elokuuta 2017. Syksyn ryhmät ja niiden tarkemmat tiedot ja hinnat sekä ilmoittautumisohjeet päivittyvät heinäkuun puoleenväliin mennessä nettisivuille. Ennakkoilmoittautuminen keväällä 2017 ryhmissä uineille avataan viikolla 28 ja heille lähetetään siitä vielä erikseen sähköpostia.

Harrasteuinnin infopäivä, jossa on mahdollisuus tavata ohjaajia ja jossa käydään läpi syyskauden asioita, järjestetään sunnuntaina 27.8. Kilpauinnin vanhempainilta pidetään 20.8. Näistä saatte tarkempaa tietoa vielä lähempänä.

Olemme mukana myös Unelmien harrastustorilla 19.8. - tervetuloa tutustumaan Pyryn toimintaan ja ilmoittautumaan syksyn uintiryhmiin myös siellä! http://www.nokiankaupunki.fi/palvelut/vapaa-aika/tapahtumat/harrastustori/

Merkitkäähän kalentereihinne siis jo seuraavat syksyn tärkeät päivämäärät:

1.8. Kilparyhmien syyskausi alkaa
1.8. Uimakoulu- ja harrasteuintiryhmien ilmoittautuminen alkaa
19.8. Unelmien harrastustori
20.8. Kilpauinnin vanhempainilta
27.8. Harrasteuinnin infopäivä
28.8. Uimakoulu- ja harrasteuintiryhmien syyskausi alkaa
18.11. Junnumestaruusuinnit

Mikäli mieleenne tulee uintitoimintaan liittyvää kysyttävää tässä heinäkuussa, lähetättehän tiedustelut ja yhteydenotot osoitteeseen uinti@nokianpyry.fi. 1.8. lähtien voitte ottaa yhteyttä myös numeroon 050 541 0811/Heidi Peltolehto.

Mukavaa ja rentouttavaa kesää kaikille!

Edellinen kuukausi Syyskuu 2019 Seuraava kuukausi