Uinti

Arkisto: 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012

12.6.2016

Hienoja suorituksia Rollo-uinneissa

Nokian Pyryn uimarit pärjäsivät hienosti vuoden 2016 Rollo-uinneissa Tampereella. Eero Rautaporras voitti 100m vapaauinnin sekä 50m selkäuinnin kultaa ja otti pronssia 50m perhosuinnissa ja 200m sekauinnissa. Rintauinnissa Eero otti 5. sijan, joka on myös erittäin kova suoritus, kun muistetaan että kyseessä on kauden tärkeimmät kisat, jossa ovat kaikki maamme parhaat uimarit edustettuna.

Myös Pyryn tytöt Moona Korpikoski ja Salla Rantala pärjäsivät mainiosti. Moona sijoittui sijalle 7. 400m vapaauinnissa ja Salla ui hienosti sijalle 11. 100m rintauinnissa. Aikarajan Pyrystä kisoihin alittivat ja seuraa edustivat yhteensä 8 uimaria: Jenna Nousiainen, Erica Tomperi, Moona Korpikoski, Sivi Juvakka, Topias Kupiainen, Nelli Lehmijoki, Salla Rantala sekä Eero Rautaporras.

Seurojen pistetaulukossa Pyry sijoittui sijalle 16, mikä on seuran kokoon suhteutettuna sangen hyvä tulos (http://www.uimaliitto.fi/site/assets/files/5844/rollo16_pisteet5.html). Lisätietoja Rolloista ja viralliset tulokset löytyvät kisojen virallisilta kisasivuilta: http://www.uimaliitto.fi/uinti/arvokilpailut/rollot/2015-2016/. Kisakuvia ja kisatunnelmia löytyy jaoston Facebook-sivuilla, https://www.facebook.com/nopyuinti/

Onnittelut kaikille Rollo-uimareille hienoista suorituksista.

Edellinen kuukausi Syyskuu 2019 Seuraava kuukausi