Arkisto: 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011

25.3.2018

Jääkiekon uusi pelaajapolku

Pro-tason pelaajapolku kasvattajaseuran hinnoin!

Pyryn jääkiekon pelaajapolku

UUTTA!
Jääkiekkojaoston uusi pelaajapolku on kattava paketti niin nuoremmalle kuin vanhemmallekin juniorille. Viimeisimpien toimihenkilökiinnitysten myötä tuomme harrastamista tukevia elementtejä niin kaukaloon, kaukalon ulkopuolelle kuin myös arjen rutiineihin.

Yksilöharjoittelu viedään lajin nykyaikaisten vaatimusten mukaiseksi. Oma fysiikkavalmennuksen ammattilainen tuo voimaharjoitteluun ja kuntoukseen täysin uuden ulottuvuuden.

Kasvattajaseuran pro-tason pelaajapolussa otetaan huomioon palvelumalli sen koko laajuudessaan. Kaikki alkaa hauskanpidosta PIKKUPRO-tasolla. Tämän jälkeen vuoroon tulee lajitekniikan ja motoriikkakehityksen ajanjakso JUNIORIPRO. Viimeistään vanhemman pään junioriurheilija alkaa ymmärtämään AKATEMIA-tason ympärille rakennettuja kohtia, kuten realistisia tavoitteita ja aikatauluja pelaajauralla eteenpäin pääsemiseksi.

Pelaajapolun hinnat eivät sisällä joukkuekohtaisia maksuja. Kuukausimaksu sen sijaan korvaa entiset harrastus- tai jaostomaksut. Esitteessä mainitut hinnat ovat ohjeellisia ja ne varmistuvat kauden alkaessa. Joukkueiden maksut vaihtelevat usein pelaajamäärästä tai sarjatasosta riippuen. Yhdistyslain mukaisesti vuosittainen seuran jäsenmaksu veloitetaan erikseen.

Pelaajapolku esitellään joukkueille yksityiskohtaisemmin lähiviikkojen aikana.

Edellinen kuukausi Helmikuu 2019 Seuraava kuukausi