Arkisto: 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011

10.8.2014

Jääkiekkokausi alle 300 euroa!

PYRY tarjoaa vuosina 2006-2009 syntyneille lapsille uuden ja laadukkaan tavan jääkiekon pelaamiseen. Seuran Urheilukoulussa voi syksystä lähtien erikoistua jääkiekkoon. Tämä vaihtoehto tarjoaa mahdollisuuden jääkiekkoilla poikkeuksellisen edullisesti, laadukkaassa valmennuksessa ja samalla monipuolisesti harjoitellen. Syyskuussa alkava toiminta sopii yhtä hyvin vasta-alkajille kuin "kokeneemmillekin" pelureille.

Urheilukoulussa lapset liikkuvat pienryhmissä ammattitaitoisten valmentajien johdolla eri lajien ja liikunnallisten taitojen parissa. Jääkiekkoon erikoistuessa mukaan tulee normaalien Urheilukoulutapahtumien lisäksi ylimääräisiä jääharjoituksia ja mahdollisuus osallistua pelitoimintaan. Tapahtumia on omasta mielenkiinnosta, ikäluokasta ja ohjelmasta riippuen 2-3 kertaa viikossa. Tämä pitää sisällään 1-2 jäätapahtumaa ja yhden Urheilukoulun liikuntataitoja kehittävän harjoituksen.

Eli siis, erikoistuessaan jääkiekkoon lapsi saa samassa harrastuksessa kuulua jääkiekkojoukkueeseen ja pelata pelejä sekä harjoitella monipuolisesti ja tutustua muihinkin lajeihin.

Koko paketin syyskauden yhteishinta ainoastaan 139 euroa (+mahdollinen peliasumaksu). Ilmoittautuminen nykyisille urheilukoululaisille on jo käynnissä, uusille se avautuu 16.8. Olkaa tarkkana, paikkoja rajoitetusti!

Lisätietoja ja ilmoittautuminen täällä.

Lisätietoja antaa myös:

Pekka Palonen