Arkisto: 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011

4.4.2020

Sopimusuutisia! Mv-valmennustiimi on kasassa.

Nuorten joukkueiden mv-valmentajat

Mikko Jukkola U20 ja Edustus

Mikko vastaa Edustuksen ja U20 (A-nuoret) -joukkueen maalivahtivalmennuksesta ensi kaudella. Hän siirtyy Pyryn organisaatioon HC Nokian maalivahtivalmennusvastaavan roolista.

Jonas Manelius U19

Jonas jatkaa viime kauden menestyksekästä suorittamista myös alkavalla kaudella B-ikäisten nuorten kanssa. B-nuoret taistelivat kesken jääneen kauden päätöskierroksilla paikasta Mestiksen finaaliturnaukseen.

Kimmo Saarni U17

Kimmo on uusi lupaava tuttavuus nokialaisella valmentajapolulla. Eliten tilastoinnista puuttuvasta staff-kokemuksesta huolimatta Kimmo on ollut mv-valmennuksessa aktiivisesti mukana leirien kautta jo usean vuoden ajan.

--------------------

”Mv-valmennustiimi vaikuttaa todella hyvältä ja hienoa saada 3/3 valmennusurallaan eteenpäin pyrkivää tekijää mukaan. Kauden alkamisen suhteen eletään epävarmoja aikoja ja kesän omatoiminen harjoittelu nouseekin erittäin isoon rooliin.

Oikeanlaisella harjoittelulla nuoret voivat ottaa isoja harppauksia yhdessä kesässä. Tarjoamme maalivahdille fysiikkaharjoitusohjelman ammattilaisen toimesta, sekä nuoret mutta kokeneet joukkuekohtaiset lajitaitovalmentajat. Jännittävä nähdä kuinka ne kiekot tarttuvat, kun kausi vihdoin alkaa." - Teemu Lehtonen, jääkiekkojaoston pj

Edellinen kuukausi Kesäkuu 2020 Seuraava kuukausi