Uinti

Arkisto: 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012

7.8.2021

Haemme uintiohjaajia- ja opettajia!

Etsimme iloiseen joukkoomme innokkaita uimaohjaajia harraste- ja kilpauintitoimintaan sekä Nokian alakoulujen uintiopetukseen. Työ sisältää sovittujen uintiryhmien ohjaamista, mahdollisia sijaistuksia muissa ryhmissä, apuvalmennusta sekä koululaisryhmien opetusta.

Työtehtäviin saa kattavan perehdytyksen ja ohjeistuksen. Työaika alakoulujen uintiopetuksessa sijoittuu pääasiassa klo 8-15 väliin ja muissa uimaopetusryhmissä iltoihin sekä viikonloppuihin. Työ sopii erinomaisesti myös opiskelijoille. Viikoittainen työmäärä vaihtelee 0-20h/vko ja työ on tuntityötä. Tarjoamme kilpailukykyisen tuntipalkan. Työ alkaa elokuussa 2021.

Mikäli nautit lasten ja nuorten ohjaamisesta ja valmentamisesta, olet etsimämme henkilö. Lisäksi arvostamme joustavuutta ja oma-aloitteisuutta työtehtävissä. Eduksi katsotaan uimaopettajan koulutus (SUH, koulutus vaaditaan koululaisuintien ohjaajalta) sekä uimaliiton valmentajakoulutukset tai muu liikunta-alan koulutus sekä tietysti aiempi kokemus vastaavanlaisesta tehtävästä uinnin parissa. Valituta henkilöltä vaaditaan rikosrekisteriote.

Tarjoamme mukavan työyhteisön, mahdollisuuden kouluttautua sekä olla osana tekemässä laadukasta valmennustyötä lasten ja nuorten hyväksi.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus ja CV/ palkkatoive 22.8 mennessä janika.korpikoski@nokianpyry.fi. Valituille henkilöille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Lisätietoja työtehtävästä antaa valmennuspäällikkö Janika Korpikoskijanika.korpikoski@nokianpyry.fi tai 040-5551351 (arkisin klo 9-15)

Liitteet:

Nimi