Paini

Arkisto: 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012

24.3.2014

Muutoksia harjoitusajoissa!

Painikouluryhmä jaetaan kahteen osaan painikoulu ryhmä 1 ja painikoulu ryhmä 2. Muutos johtuu positiivisesta ongelmasta eli painikouluryhmä on turvonnut turhan suureksi. Ryhmä jako astuu voimaan heti seuraavista harjoituksista eli torstaina 27.3.2014. Tämä aiheuttaa muutoksia myös kilparyhmän harjoitusaikaan.

Uudet harjoitusajat:

Maanantai 18.00 - 19.00: Painikoulun molemmat ryhmät (osa 2. ryhmästä voi tulla kilparyhmään)
Maanantai 19.00 - 20.30: Kilparyhmä

Torstai 17.00 - 18.00: Painikoulu ryhmä 1
Torstai 18.00 - 19.00: Painikoulu ryhmä 2
Torstai 19.00 - 20:30: Kilparyhmä

HUOM!
Ryhmäjako on suositus eli jos jollakin on vaikeuksia ehtiä uusiin harjoitusaikoihin tai kimppakyydit tai muuten vain haluaa olla toisessa ryhmässä niin se toki on mahdollista.

Ryhmäjako:

Painikoulu ryhmä 1:

1. Luna Hakala, 2. Samuli Haaramo, 3. Atte Aalto, 4. Leo  Rask, 5. Leo Lohi, 6. Toivo Hakala, 7. Tero Jussila, 8. Faina Paunila, 9. Maija Lehto, 10. Tinja Suomi, 11. Eetu Järvinen, 12. Jesse Käppi, 13. Jimi Tulppo, 14. Elias Kiviniemi, 15. Otto Haukijärvi, 16. Konsta Kehusmaa

Painikoulu ryhmä 2:

1. Jimi Suomi (ma kisaryhmään), 2. Kimi Korhonen (ma kisaryhmään), 3. Kalle Lindberg (ma kisaryhmään), 4. Janne Järvenmäki, 5. Juuso Rantala, 6. Roope Eljaala, 7. Johannes Rauma (ma kisaryhmään), 8. Aku Rossinen, 9. Oskari Kvick, 10. Felix Paunila (ma kisaryhmään), 11. Miki Suomi, 12. Kasper  Suntila, 13. Topias Peltonen, 14. Akseli Saarinen, 15. Aleksi Saarela, 16. Toivo Taavetti Santala, 17. Matias Peräluoma

Kilparyhmä:

1. Ossi Koivuniemi, 2. Oliver Botha, 3. Paavo Lehto, 4. Esa Lohi, 5. Veeti Järvinen, 6. Noah Botha, 7. Julius Weltzien, 8. Risto Pajunen, 9. Leevi Repo, 10. Oliver Weltzien, 11. Werner Weltzien, 12. Lauri Pajunen, 13. Martti Porkka, 14. Paavo Porkka, 15. Kalle Pajunen, 16. Jan Järvilahti

Edellinen kuukausi Elokuu 2020 Seuraava kuukausi