Paini

Arkisto: 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012

9.1.2021

Painin kevät kausi alkaa 11.1

Painin kevät kausi alkaa 11.1 korona rajoitusten varjossa. Katsokaa omien ryhmienne harjoitusajat My Clubista. Ilmoittautuminen harjoituksiin pakollista, jotta voimme harjoitella korona rajoitusten mukaisesti.

UUDET PAINIJAT:

Koronasta johtuen uusien painijoiden mukaan ottaminen on haastavaa mutta mahdollista. Jos haluat aloittaa painiharrastuksen niin ota yhteyttä joko sähköpostilla paini@nokianpyry.fi tai puhelimella 040-7049765 (Marko Lohi). Koronan vuoksi joudumme vaatimaan ilmoittautumisen My Clubiin heti ensimmäisistä harjoituksista lähtien, tämä ei kuitenkaan vaikuta harjoitusmaksuihin eli muutaman kerran voi käydä kokeilemassa ilmaiseksi.

18.10.2020

Korona ohjeistusta

Painiliitto on antanut kehoituksen noudattaa Olympiakomitean antamia ohjeita seuraharjoittelun osalta.
Pyryn painijaosto pyrkii noudattamaan näitä ohjeita mahdollisuuksien mukaan.

Liitteenä tarkempi selostus miten toimitaan mutta pääsääntöisesti siten, että aina edellinen ryhmä poistuu salilta ennenkuin seuraava ryhmä pääsee sisällä.
Jos vanhemmilla tarvetta käydä salilla niin maski päähän. Painijoiden eikä matolla olevien valmentajien ei tarvitse käyttää maskia.
HUOM! Odottaminen ulkona eli lämmintä vaatetta päälle!

Tästä syytä painiaikoja on jouduttu vähän lyhentämään, jotta ryhmien väliin saadaan vaihtoaikaa. Uudet ajat  päivitetty My Clubiin.

11.10.2018

Pyryn paini facebook