Arkisto: 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011

30.7.2014

Urheilukoulussa voi syksyllä erikoistua jääkiekkoon!

PYRY tarjoaa vuosina 2006-2009 syntyneille lapsille uuden ja laadukkaan tavan jääkiekon pelaamiseen. Seuran Urheilukoulussa voi syksystä lähtien erikoistua jääkiekkoon. Tämä vaihtoehto tarjoaa mahdollisuuden jääkiekkoilla poikkeuksellisen edullisesti, laadukkaassa valmennuksessa ja samalla monipuolisesti harjoitellen. Toiminta sopii yhtä hyvin vasta-alkajille kuin "kokeeneemmillekin" pelureille.

Urheilukoulussa lapset liikkuvat pienryhmissä ammattitaitoisten valmentajien johdolla eri lajien ja liikunnallisten taitojen parissa. Jääkiekkoon erikoistuessa mukaan tulee normaalien Urheilukoulutapahtumien lisäksi ylimääräisiä jääharjoituksia ja mahdollisuus osallistua pelitoimintaan. Tapahtumia on omasta mielenkiinnosta, ikäluokasta ja ohjelmasta riippuen 2-3 kertaa viikossa. Tämä pitää sisällään 1-2 jäätapahtumaa ja yhden Urheilukoulun liikuntataitoja kehittävän harjoituksen.

Eli siis, jääkiekkopainotteisessa Urheilukoulussa lapsi saa samassa harrastuksessa kuulua jääkiekkojoukkueeseen ja pelata pelejä sekä harjoitella monipuolisesti ja tutustua muihinkin lajeihin.

Ainutlaatuinen toimintamalli käynnistyy syyskuussa 2014 ja lisätietoja päivitetään näille sivuille elokuun alkupuolella. Tarkkaile sivujamme, ilmoittautuminen alkaa pian.

Lisätietoja antaa myös:

Pekka Palonen