Arkisto: 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011

27.10.2021

U17 täydentää joukkuetta, tule mukaan!

Pyry U17 taistelee Ylemmän sarjan jatkopaikasta.

Alkusarja on puolivälissä ja kivikovaa lohkoa johtavat HAKI sekä TuTo. Viivan tuntumassa käydäänkin kovaa taistelua kahdesta viimeistä jatkopaikasta.

Joukkue vahvistaa nyt rosteriaan muutamilla täsmähankinnoilla. Tiedämme alueella olevan monta vasta lopettanutta harrastajaa. Mikäli paloa lajiin löytyy, tule tutustumaan toimintaamme nyt!

Pyryn U17 tekee määrätietoisesti töitä tavoitteena pelata pitkälle kevääseen. Samalla kehitämme yksilöitä kohti Nuorten Mestistä. Joukkueen vastuuvalmentajana toimii JP Vuorinen, joka viime kaudella valmensi menestyksekkäästi Pyryn U20 Mestis-joukkuetta. Aiempaa kokemusta mm. Tapparan ja Kooveen Nuorten SM-joukkueista. Apuvalmentajina Matias Hakanpää, Mikko Jukkola (mv) sekä Akatemia-joukkueen (II-div.) valmentaja Mikko Mäenpää.

Mestis-tason olosuhteet:
2 jäähallia, oheisharjoittelutilat, yleisurheilukenttä, frisbeegolf, jalkapallokentät ja lisäksi kauppakeskus, ulkoilumaastot ja vain vartti Tampereelta!

Kysy lisää:
045 120 9800, Mikko
050 919 3282, JP
tai sähköpostilla jaakiekko at nokianpyry.fi

Tulospalvelu: U17 Ylempi alkusarja, Lohko 3

Edellinen kuukausi Marraskuu 2021 Seuraava kuukausi