Arkisto: 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011

28.9.2020

Rybnikar ja Balazs vahvistamaan nuorten joukkueita

Kaksi slovakialaispelaajaa vahvistaa Pyryn nuorten joukkueita, kun Ondrej Rybnikar (U20) ja Daniel Balazs (U17) liittyvät joukkueisiin kuluvan viikon aikana. Pelaajat saapuivat Nokialle jo pari viikkoa sitten.

Rybnikar on hankkinut Suomesta aiempaa kokemusta jo TuTon B-ikäluokista sekä viime kaudelta Imatran Ketterän A-nuorista. Pelaaja eliteprospect-sivustolla: https://www.eliteprospects.com/player/427959/ondrej-rybnikar

Balazs on huomattavasti nuorempi pelaaja ja vasta aloittelemassa Euroopan valloitustaan. Pelaaja eliteprospect-sivustolla: https://www.eliteprospects.com/player/744186/daniel-balazs

"Avautui tilaisuus ja päätimme katsoa kortit. Kansainvälinen yhteistyö on kotimaisessa juniorikiekkoilussa jo arkipäivää ja tämä kehittää sopivasti toimintaamme. Pojat ovat täysillä mukana ja valmiita panostamaan kehittyäkseen lajissa. Kuulimme heistä paljon hyvää kotimaan kontaktiltamme, joten lähtökohdat ovat mielenkiintoiset. Aika näyttää ja toivottavasti näemmekin heidät pian kaukalossa." - Teemu Lehtonen, jääkiekkojaoston puheenjohtaja

Edellinen kuukausi Lokakuu 2020 Seuraava kuukausi