Arkisto: 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011

7.9.2014

PYRYPÄIVÄN tunnelmia

PYRY kiittää kaikkia osallistuneita
Herkun AllStars joukkue

Pyrypävässä tapahtumaa riitti, oli luistelu-/kiekkokoulua, lämäritutkaa, onnenpyörää. Pingviini jakoi jätskiä ja jääkiekon MM-mestarit 1995 Jukka Tammi ja Raimo "Raipe" Helminen jakoivat nimmareita. Nimikirjoituksia jakoivat myös Ilveksen liigajoukkueen uusi kapteeni, PYRYn kasvatti Sami Sandell, kansanedustaja Pertti "Veltto" Virtanen, sekä PYRYn edustusjoukkueen pelaajat.

Päivän kohokohta taisi kuitenkin olla hyväntekeväisyysottelu PYRY - Herkun AllStars, sillä viilettihän kentällä muun muassa monta tunnettua liigapelaajaa, joista PYRYn kasvatteja Sami Sandell ja Ossi Pellinen, Mukana olivat myös PYRYn edustusjoukkueen ex-pelaajat Antti Teisala, Teemu Lehtonen ja Pekka Palonen. Oman suolansa Herkun AllStars-joukkueeseen antoi varmaan kokoonpanossa olleet nokialaiset vaikuttajat politiikasta ja liike-elämästä, sekä jalkapallon Veikkausliigassakin torjunut Mika Hilander.

Kiinnostusta herätti myös PYRYn tuore vahvistus, satoja liigapelejä pelannut Jarkko Pyymäki.

PYRY kiittää kaikkia paikallaolijoita!

Alla kuvia päivän tunnelmista.

Katso myös video PYRY - Herkun All Stars hyväntekeväisyysottelun parhaista hetkistä. Kuvaajana Pasi Heino.

Edellinen kuukausi Toukokuu 2022 Seuraava kuukausi