Arkisto: 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011

16.8.2017

Paini, uinti, voimistelu ja jääkiekko 19.8. @Harrastustori2017

Pyryn on näyttävästi esillä tulevana lauantaina 19.8. Unelmien harrastustori -tapahtumassa. Tule, näe ja syö vohvelia.

---------------------------

Harrastustori järjestetään tänä vuonna kolmannen kerran, tällä kertaa nimellä Unelmien harrastustori. Harrastustorin ideana on, että nokialaiset löytävät itselleen harrastuksen lajikokeilujen avulla tai tutustumalla paikallisiin toimijoihin paikanpäällä.

Harrastustori kokoaa yhteen nokialaiset liikuntaseurat ja muut paikalliset liikunta-alan toimijat esittelemään harrastusmahdollisuuksiaan. Tänä vuonna harrastustori pyritään toteuttamaan entistä toiminnallisempana, jotta kaikenikäisillä kuntalaisilla olisi mahdollisuus lajikokeiluihin paikan päällä.

Tapahtuma on aiempina vuosina kerännyt noin 25 eri toimijaa ja 300 osallistujaa, tälle vuodelle odotetaan ennätyskävijämäärää.

Tänä vuonna tapahtuma järjestetään Harjuniityn uudessa liikuntahallissa (Lautamiehenkatu 1), jolloinka se toimii myös uuden liikuntahallin avajaistapahtumana. Tapahtuma on osa Unelmat liikkeelle toimintaa ja Suomi 100 -juhlavuotta. Tapahtumassa on erityisesti toiminnallisia pisteitä sekä lajikokeiluita monipuolisesti kaikille ikäryhmille!

Edellinen kuukausi Toukokuu 2022 Seuraava kuukausi