Arkisto: 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011

10.4.2017

F- ja G-juniorit tasokkaissa peleissä

Espoon turnaukset

F- ja G-juniorit matkasivat edellisviikonloppuna turnaukseen Espoon Kauniaisiin sekä Laaksonlahteen. Kauniaisissa F1 pelasi kovatasoisessa AAA-kilpasarjassa 4 ottelua isolla kentällä. Vielä tällä yrittämällä ei voittoja tullut, mutta se ei turnaushuumassa mieltä kauaa masentanut.

Sunnuntaina hyvän hotelliaamupalan jälkeen oli F2:n vuoro pelata Kauniaisissa ja puolestaan G1:n Espoon Laaksonlahdessa. F2 pärjäsi hyvin sunnuntain peleissä ja eteni puhtaalla pelillä (4 voittoa) loppuotteluun. Loppuottelussa vastaan asettui menestyvästä juniorimyllystään tunnettu EVU. Jännittävien vaiheiden jälkeen, Pyryn yrittäessä tasoitusta jopa ilman maalivahtia, EVU vei loppuottelun lukemin 5-3.

G1 mitteli tasaisia otteluita Espoon Laaksonlahdessa. 2 voittoa, 1 tasapeli sekä 2 tappiota. Viimeisen ottelun jälkeen olikin hymy herkässä ja mitalit kaulassa. Erityismaininta menee G1 kannusjoukolle, joka piti otteluissa hienoa meteliä ja vieläpä rumpujen kera.

Illan tullen väsyneet, mutta iloiset pelaajat sekä toimihenkilöt kotiutuivat hyvin menneen turnauksen jälkeen. Mahtuihan matkaan ajanviettoa myös Flamingon kylpylässä.

Tästä onkin hyvä jatkaa, yhteen F2-ikäluokan Suomen suurimmista turnauksista, ja samalla kauden päättävään kotiturnaukseen 29-30.4. Tervetuloa!

Edellinen kuukausi Toukokuu 2022 Seuraava kuukausi