Arkisto: 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011

27.2.2022

Etsimme assistenttia/ koordinaattoria

Haemme jääkiekkojaoston hallintoon lisävahvistusta

Nimike neuvoteltavissa, kuten assistentti, koordinaattori, sihteeri tms. järjestötoimintaan sopiva henkilölle, jonka ensisijaiset tehtävät ovat
- tukea kokousten järjestelyjä ja vastata pöytäkirjan pidosta
- tukea yhteistyötä Kioskiyhdistyksen kanssa
- organisoida tapahtumia
- ylläpitää seuran jäsenrekisteriä
- tukea ja kehittää urheilullista toimintaa ja oheistoimintoja yhdessä muun jaoston kanssa

sekä lisäksi mahdollisuus

- koordinoida seuratekstiilihankintoja
- ylläpitää mainos- ja yhteistyösopimuksia
- ylläpitää jaoston kotisivuja sekä lajiliiton palvelusivustoa
- vastata mediayhteistyöstä
- kehittää ja toteuttaa markkinointisuunnitelmaa
- ym. kertaluontoisia vuosittaisia tehtäviä

Tehtävänkuva on muokattavissa. Tekijä on seuran ja jääkiekkojaoston jäsen, joka raportoi puheenjohtajille. Sopimuskausi on kalenterivuosi. Vapaaehtoistyö, josta maksetaan asianmukaiset kulukorvaukset. Myös kevytyrittäjyys otetaan vaihtoehtona huomioon. Tehtävää hoidetaan pääosin oman aikataulun mukaan.

Mikäli kiinnostuit, niin lähetä vapaamuotoinen hakemus osoitteeseen jaakiekko@nokianpyry.fi. Paikka täytetään heti sopivan ehdokkaan löydyttyä.

Lisätietoja antaa jääkiekkojaoston puheenjohtaja Teemu Lehtonen, jaakiekko@nokianpyry.fi.

--------

Nokian Pyry ry. jääkiekkojaosto - nokialainen jääkiekon pelaajapolku kattaa ikäluokat Luistelu- ja kiekkokoulusta aikuisiin asti.

Yhteistyön puitteissa Pyryn vastuulla ovat nuorten joukkueet U17, U19 ja U20/U22. Lisäksi mukana ovat aikuisjoukkueet Suomi-sarjassa sekä II- ja III/IV-divisioonissa. Tarjoamme laadukkaan toiminnan ja erinomaiset olosuhteet kasvattajaseuran hinnoin. Laadukkaan tekemisen mahdollistaa koulutetut ammattitaitoiset henkilöt sekä mm. seuran oma fysiikkahuolto ja -valmennus.

Kasvattajaseurana huomioimme myös lajin ulkopuoliset asiat. Tärkeimpinä yhteistyökumppaneina ovatkin mm. Nokian Lukio ja ammattiopisto Tredu.

Jääkaukalot oheisharjoittelutiloineen, jalkapallokentät, yleisurheilukenttä sekä tennis- ja frisbeegolf-väylät tuovat alueelle useiden lajien harrastajat ympäri vuoden. Myös koulut, kauppakeskus ja lenkkimaastot sijaitsevat vieressä. Ympäristönä Nokian Keskusurheilukenttä onkin yksi Pirkanmaan laadukkaimmista kokonaisuuksista.

Edellinen kuukausi Joulukuu 2022 Seuraava kuukausi