Arkisto: 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011

Ajankohtaista (arkisto)

28.5.2020

Avaustapahtuma ke 3.6. klo 18

Jääkiekkojaoston kauden Avaustapahtuma järjestetään keskiviikkona 3.6. klo 18.00 alkaen, Nokian jäähallilla. Kokoonnutaan jäähallin yläovelle, josta siirtyminen jonkin kentistä katsomoon, kenttävaraukset huomioiden. Tilaisuus päättyy viimeistään klo 19.30. Varauduthan ulko-olosuhteisiin.

Kenelle:
- U20, U19 ja U17 -joukkueiden pelaajat
- harrastajien vanhemmat

Mitä:
- jaoston puheenjohtajan puheenvuoro
- jaoston toiminnanjohtajan puheenvuoro
- jääkiekkojaoston toiminnan esittely
- joukkueiden sarjajärjestelmien ja tavoitteiden esittely
- jääkiekon kesä 2020
- talous- ja kustannusrakenteet
- aikavaraus kysymyksille

Oheisharjoitus:
Avaustapahtuman yhteydessä järjestetään pelaajille oheisharjoitus, noin klo 18.15-19.15. U20 harjoittelee joukkueena ja U19 sekä U17 yhdessä. Muutokset ovat mahdollisia. Harjoitukseen osallistuminen on ilmaista, eikä edellytä etukäteisilmoittautumista. Pukeutuminen tapahtuu ulkona ja peseytyminen kotona. Muista ottaa oma juomapullo. Kiinnostuneiden yhteystiedot kerätään harjoituksen jälkeen.

Tapahtumassa noudatetaan THL:n suosituksia.

Tervetuloa!

20.5.2020

Jaoston kevätkokous

Jääkiekkojaoston sääntömääräinen kevätkokous pidetään torstaina 4.6. klo 18.00 alkaen. Kokoonnutaan Nokian jäähallin yläovelle, josta siirtyminen johonkin alueen katsomotiloista, THL:n suositukset huomioiden.

Lisätiedot: jaakiekko at nokianpyry.fi

Terveisin,

Teemu Lehtonen, jaoston puheenjohtaja

18.5.2020

Kevään Uutiskirjeen tilausaika on päättynyt

Kevään 2020 ajan lähetettävän Uutiskirjeen tilausaika on päättynyt ja yleinen tiedottaminen siirtyy 18.5. alkaen kotisivujen Ajankohtaista-uutisoinnin varaan.

Kesäkaudelle ilmoittautuneet saavat jatkossa lisätiedot omalta joukkueelta tai jäsenrekisterin kautta.

Kysymyksiä voit lähettää myös sähköpostilla osoitteeseen jaakiekko (a) nokianpyry.fi

Jääharjoittelu keskeytetään toistaiseksi

Pyry keskeyttää jääharjoittelun toistaiseksi ja peruu kevään jäävuorot. Päätös tehtiin perustuen
- Jääkiekkoliiton päätökseen keskeyttää sarjatoiminnat loppukauden osalta
- THL:n suositukseen osallistumisesta harrastustoimintaan sisätiloissa
- avustamiseen taloudellisten tappioiden minimoinnissa jääkiekkokauden päättyessä merkittävästi suunniteltua aiemmin

Uuden kauden alkamisesta ilmoitetaan lähiviikkojen aikana. Uutiskirjeen voit tilata täältä

Jaoston kevätkokous 27.3.

Sääntömääräinen kevätkokous

Jääkiekkojaoston kevätkokous pidetään pe 27.3.

Lisätiedot: pj Teemu Lehtonen jaakiekko at nokianpyry.fi

13.3.2020

Koronavirus lopettaa Jääkiekkoliiton alaisten sarjojen kauden

Koronavirus lopettaa Jääkiekkoliiton alaisten sarjojen kauden – Myös alle 16- ja 17-vuotiaiden kotimaan maaottelut peruttu

Jääkiekkoliiton hallitus päättänyt, että kaikkien Jääkiekkoliiton alaisten sarjojen sarjatoiminta päättyy tältä kaudelta. Päätös astuu voimaan välittömästi. Tämä tarkoittaa, että jäljellä olevat pelit perutaan kaikilla sarjatasoilla. Päätöksen vaikutuksista kauden 2019-20 sijoituksiin ja kauden 2020-21 sarjapaikkoihin tiedotetaan kootusti kevään aikana.

Liiga ilmoittaa omalta osaltaan toimenpiteistä Liigaa koskien.

Sarjatoiminnan ohella koronaviruksella on vaikutuksia myös maajoukkuetoimintaan. Suomeen huhtikuuksi suunnitellut alle 17-vuotiaiden viiden maan turnaus Raumalla ja alle 16-vuotiaiden neljän maan turnaus Eurajoella perutaan.

Kansainvälinen Jääkiekkoliitto IIHF perui aikaisemmin naisten MM-kisat mutta ei ole vielä antanut virallista ilmoitusta alle 18-vuotiaiden ja miesten MM-kisojen kohtalosta. Tshekki sen sijaan on ilmoittanut tänään, että huhtikuussa maajoukkuekalenterissa oleva Tshekin alle 20-vuotiaiden neljän maan turnaus on peruttu.

Päätökset A-maajoukkueen kevään MM-leirityksestä ja otteluista tehdään lähipäivinä yhdessä muiden Euro Hockey Tourin ja Euro Hockey Challenge -maiden kanssa.

Ohjeet seura- ja joukkuetoimintaan
Yleisohje on, että viranomaisten ohjeita tulee seurata tarkasti ja noudattaa niin halleilla kuin niiden ulkopuolella.

Jääkiekkoliitto ei kuitenkaan näe estettä harjoittelulle niin kauan kuin esim. koulut pidetään auki. Tämä tarkoittaa, että seurat voivat päättää harrastustoiminnan jatkamisesta oman harkintansa mukaan, ellei viranomaisilta tule muita ohjeita. Pyydämme joukkueita huomioimaan, että valitsevassa tilanteessa päätös antaa alaikäisen lapsen jatkaa harrastamista kuuluu huoltajille ja lapselle itselleen, eikä lasta tule rangaista mahdollisista poissaoloista.

Mikäli jääharjoittelua jatketaan, suosittelemme joukkueita kiinnittämään korostetusti huomiota ennaltaehkäiseviin toimenpiteisiin, erityisesti hyvään käsihygieniaan ja kaikkiin muihin toimiin, joilla mahdollisia pisara- ja kosketustartuntoja voidaan estää. Joukkueiden kannattaa joka tapauksessa harkita pelaajilleen ohjeistusta omatoimisesti toteutettavaan oheisharjoitteluun tulevien viikkojen ajalle.

Edellisten lisäksi Jääkiekkoliitto suosittaa harkitsemaan vakavasti ulkomaan turnausmatkojen perumista ja kotimaan turnaustapahtumien järjestämistä.

Lisätiedot: www.finhockey.fi

9.2.2020

Ilmoittautuminen tryouteille on auki!

Edellinen kuukausi Elokuu 2020 Seuraava kuukausi