Voimistelu

Arkisto: 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011

Ajankohtaista (arkisto)

13.12.2015

Puuro maistui ja lumihiutaleet matkasivat

29.11.2015

Lauantaina 28.11.2015 Voimistelujaosto teki Pyryn historiaa osallistumalla rytmisen voimistelun 1-tason kilpailuihin!

Kilpailijat oikealta: Minea, Venla, Natalia, Tessa ja valmentajat : Hanna Yli-Hankala-Peräluoma, Hanna Mäntylä.

Lauantaina 28.11.2015 tehtiin historiaa! Nokian Pyry ry:n voimistelujaoston rytmiset voimistelijat kisasivat ensimmäistä kertaa Pyryn historiassa 1-tason kisassa! Sarjassa oli 95 osallistujaa ja Venla sijoittui numerolle 22! Minea ja Tessa sijoittuivet 2-kategoriaan, jossa ei paremmuusjärjestykseen tyttöjä laiteta, eli olivat 57 parhaan joukossa ja Natalia sijoittui myös hienosti kategoriaan 4. 60% kilpailijoista nostetaan tasolle 2, joten jännittämistä riittää vielä muutamaksi viikoksi ennen kuin lopulliset sijoitukset muiden kuin Venlan osalta selviää.

Tytöt tekivät huippusuoritukset jokainen ja valmentajat olivat enemmän kuin tyytyväisiä! "Lähdimme vain koittamaan millä tasolla olemme muihin seuroihin nähden ja saimme huipputulosta aikaiseksi jo ekoissa kisoissa!" Tulos yllätti valmentajat täysin! Ja jos tytyöt eivät olisi jännittäneet niin kovasti ennen suorituksia, niin tulokset olisivat voineet olla parempiakin! Yhdeltä pääsi itku 30sek. ennen suoritusta, yksi panikoi niin paljon ennen suoritusta että meinasi jättää homman väliin ja yhdellä oli päänsärkyä. Ainoastaan nuorimmalla kilpailijalla piti hermot.

Nyt on ensimmäiset Rytmisen voimistelun kilpailut takana, joten voimme huokaista helpotuksesta ja keskittyä tulevaan! Nyt tiedämme mitä ja miten asiat hoituu...

24.8.2015

Kausi alkaa 24.8.2015

Kausi alkaa ja osa ryhmistä on täynnä,

mutta mukaan mahtuu vielä 3-4 -vuotiaiden ja 4-5 -vuotiaiden jumppakouluihin sekä 7-9 -vuotiaiden ja 10-14 -vuotiaiden (huom. ikähaitaria nostettu) tyttöjen höntsyihin!

Ilmoittautuminen onnistuu "Ilmoittautuminen harrasteryhmiin"-otsakkeen alta.

Tervetuloa mukaan!

17.2.2015