Nokian Pyry

Arkisto: 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010

Ajankohtaista (arkisto)

7.12.2010

Lasten monipuolinen liikuntakerho käynnistyi onnistuneesti

Nyt on muutama kerta takana voimistelua ja hauskaa on ollut. Tähän asti kerhon ehdoton huippukohta on ollut temppurata. Seuraavaksi kerhossa toihutaan palloilun muodossa. Jos kaipaat mukaan kerhoon, niin rohkeasti vain ottamaan yhteyttä.

7.12.2010

Nokian Pyry vuoden jäsenseura

Hämeen Liikunnan ja Urheilun palkitsi syyskokouksensa yhteydessä 30.11. Tampereella hämäläisiä huippuja liikunnan ja urheilun saralta.

HLU haluaa koko hämäläisen liikunnan edustajana jakaa tunnustuksia hämäläisille urheilijoille ja seuroille menestyksestä sekä ansiokkaasta hämäläisen liikuntakulttuurin edistämisestä.

Palkinnoilla haluttiin huomioida urheilijoiden kansainvälistä menestymistä sekä suurten joukkojen liikkeelle saamista.

HLU:n vuoden 2010 palkitut:

Vuoden Urheilija
- MILJA HEINO, Chitalada Finland, Tampere

Vuoden Nuori Urheilija
- SANNI UTRIAINEN, Nokian Urheilijat

Vuoden Urheiluteko
- TOMI EROLA - tyttöfutiksen kehittäminen Tampereella

Vuoden Jäsenseura
- NOKIAN PYRY, Nokia

27.7.2010

NoPy105 Leiri

Upea 105-vuotis Juhlaleiri onnistui yli odotusten!

Kuutisenkymmentä iloista ja reipasta leiriläitä kokosi telttansa upeaan Nokian Kuusiston rantamaisemiin 2.8.2010.

Ensimmäisenä päivänä leiriläisistä tehtiin oikeita leiriläisiä kun kaikki kokivat leirikasteen, jossa kierrettiin silmät sidottuina hauskaa viidakkoreittiä pitkin kohti leirikuninkaan herkkuhetkiä.

Monelle lapselle tämä oli ensimmäinen kerta olla mukana leirikasteessa ja se tottakai jännitti kovasti. Kaikki kuitenkin suorittivat kasteen hienosti!

21.6.2010

Pesäpalloa kaikille

Nyt on aika kaivaa vanhat pesisvälineet kaapin periltä ja lähteä kisaamaan Nokian pesäpallo mestaruudesta!

Tämä aikuisten harrastepesis turnaus pelataan lauantaina 3.7. Avoimeen turnaukseen mukaan pääsee sekajoukkueilla ja naisjoukkueilla. Pesis on kiva kesälaji, kerää porukka kasaan ja lähde nauttimaan!

Lisätietoja löydät osoitteesta: http://www.hameenpesapallo.fi/harrastepesis/nokian_mestaruusturnaus/ tai soittamalla Inga Ärnfors 040-7108 465.

25.3.2010

Pyryläistä juhlahumua 105 vuotta

Nokian suurin ja ehdottomasti monipuolisin urheilun, liikunnan ja harrastetoiminnan monialaseura, Nokian Pyry, juhli Lauantaina 20.3 Nokian Kerholassa pitkää ja menestyksekästä 105- vuotista taivaltaan. Taidokkaasti, pyryläisellä sisulla organisoitu tapahtuma tulee pysymään yhtenä nautinnollisimmista tapahtumistamme.

Katsojat ihastuivat nokialaisesta hurmoksesta täysin rinnoin, upeasti järjestetyissä puitteissa, täydellisyyttä hipoviin esityksiin uppoutumalla. Lava täyttyi innokkaista, iloisista ja energiantäyteisistä, ihan pikkuruisen pikkuisimmista sekä kokeneempaan kaartiin kuuluvien esiintyjien, taidonnäytteistä.

Liitteet:

Nimi