Nokian Pyry

Arkisto: 2021 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010

18.4.2013

Yhteistyökuvioita Ilveksen kanssa

Kimmo Salonen, Markus Paananen ja Ismo Saarenmaa odottavat innokkaana ensimmäisiä konkreettisia yhteistyötoimia Pyryn ja Ilveksen kesken.
Jalkapalloyhteistyötä Ilveksen kanssa

Nokian Pyryn Jalkapallojaosto aloittaa yhteistyön Tampereen Ilveksen kanssa. Ilves on pirkanmaalaisittain katsottuna jalkapallon todellinen suurseura, jossa lajia harrastaa kaikkiaan n. 3 000 jalkapalloilijaa. Suuren kokonsa ja yli 80 vuoden aikana tehdyn työn seurauksena Ilveksessä on paljon osaamista ja tarjottavia vaihtoehtoja eri ikäisille ja tasoisille pelaajille. Tätä osaamista Ilves tarjoaa nyt myös pyryläisille.

Ilveksen nuorisopäällikkö Markus Paananen kävi PYRYn toimistolla keskustelemassa yhteistyön yksityiskohdista. Pyryn hallituksen puheenjohtaja Ismo Saarenmaa ja Jalkapallojaoston puheenjohtaja Kimmo Salonen ovat löytäneet yhteiset suuntaviivat Paanasen ja Ilveksen kanssa. Tekeminen aloitetaan pienillä askeleilla - valmennustyön ohjaamisella ja kouluyhteistyöllä. Jatkossa pelaajapolkujen avaaminen on myös mahdollista.

Mutta yhteistyö ei ole yksisuuntaista. PYRY paikallisseurana osaa toimia erinomaisesti juuri Nokialla. PYRYllä on monilajiseurana kokemusta suurten joukkojen monipuolisesta liikuttamisesta. Pienemmässä organisaatiossa jotkut asiat tehdään tehokkaasti ja vähällä byrokratialla, mikä pakottaa tekijät kiinnittämään huomiota olennaisimpaan - liikunnan tarjoamiseen kaikille halukkaille. Toimintatapoja voidaan kehittää ja tarjontaa parantaa kumppanilta oppimalla puolin ja toisin.

PYRYn jääkiekon yhteistyö Ilveksen kanssa jatkuu

PYRYn jääkiekko on allekirjoittanut seurayhteistyösopimuksen kaudesta 2013-2014 Ilveksen kanssa. Saman sopimuksen piiriin kuuluvat myös Pirkkalan Pingviinit, Oriveden Fortuna, Kangasala Kisa-Eagles, Hämeenkyrön Hokkarit,  ja Parkanon Kiekko 83.

Sopimuksen tuomista mahdollisuuksista ja uusista kuvioista kerrotaan myöhemmin lisää.

Ei ajankohtaista tiedotettavaa tällä hetkellä.

Edellinen kuukausi Toukokuu 2022 Seuraava kuukausi