Nokian Pyry

Arkisto: 2021 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010

2.8.2017

Uintijaosto hakee uimaohjaajia ja -opettajia

Etsimme nyt joukkoomme teitä lasten ja nuorten uimaohjaajat ja -opettajat! Työ uimaohjaajanamme tai -opettajanamme pitää sisällään sovittujen lasten ja nuorten harrasteuinti- ja uimakouluryhmien ohjaamisen tai koululaisuintiryhmien opettamisen. Koululaisuinnin uimaopettajan työ tapahtuu koulupäivien aikana, uimakoulu- ja harrasteuintiryhmät harjoittelevat ja ohjaustyö tapahtuu iltaisin ja viikonloppuisin.

Arvostamme uimaopettajan koulutusta (SUH), Uimaliiton kurssien suorittamista tai muuta liikunta-alan koulutusta sekä aiempaa kokemusta lasten uintiryhmien ohjaamisesta sekä lasten ja nuorten kanssa työskentelystä.

Tehtävään valitun on esitettävä nähtäväksi rikosrekisteriote lasten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämiseksi.

Lähetäthän vapaamuotoisen hakemuksesi ja CV:si 27.8.2017 mennessä osoitteella uinti@nokianpyry.fi.

Lisätietoja tehtävistä antaa 7.8. alkaen valmennuspäällikkö Janika Korpikoski, janika.korpikoski@nokianpyry.fi, p. 040 555 1351 ja ennen sitä Heidi Peltolehto/Uintijaosto, uinti@nokianpyry.fi, p. 050 541 0811.

Edellinen kuukausi Marraskuu 2021 Seuraava kuukausi