Nokian Pyry

Arkisto: 2021 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010

29.12.2016

Uimaohjaaja lasten ja nuorten harraste- ja koululaisuintiryhmiin

Nokian Pyry ry on 111-vuotias monipuolisen liikunnan yleisseura, jossa on jäseniä noin 2 400. Seuran tavoitteena on edistää lasten ja nuorten liikuntaa sekä olla menestyvä kilpaurheiluseura, jonka menestyksen tason tulee olla mahdollisimman korkea. Uintijaosto on seuran jäsenmäärältään suurin jaosto: uintia harrastaa Pyryssä noin 350-400 lasta ja nuorta.

Etsimme nyt joukkoomme uimaopettajaa/-ohjaajaa koululais- ja harrasteuinti- sekä uimakoulutoimintaamme. Työ pitää sisällään sovittujen uintiryhmien ohjaamisen ja opettamisen. Arvostamme uimaopettajan koulutusta (SUH), Uimaliiton kurssien suorittamista tai muuta liikunta-alan koulutusta sekä aiempaa kokemusta uimaopettajan tai -ohjaajan tehtävistä ja lasten kanssa työskentelystä. Valitulta henkilöltä vaaditaan rikosrekisteriote.

Työ alkaa välittömästi tammikuun 2017 aikana.

Lisätietoja tehtävästä antaa uintikoordinaattori Janika Korpikoski, p. 040 555 1351 tai janikako@gmail.com.

Lähetäthän vapaamuotoisen hakemuksesi ja CV:n palkkatoiveineen tai tarjouksesi 9.1.2017 mennessä osoitteella uinti@nokianpyry.fi.

Ei ajankohtaista tiedotettavaa tällä hetkellä.

Edellinen kuukausi Toukokuu 2022 Seuraava kuukausi