Nokian Pyry

Arkisto: 2021 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010

23.8.2013

Tiedote 22.8. Urheilukoulun infotilaisuudesta

Infotilaisuus tiistaina 27.8. klo 18.30

Tiistaina järjestetään urheilukoulun infotilaisuus Nokian lukion auditoriossa. Toivomme, että perheestä tulisi yksi paikalle. Tilaisuudessa käymme lävitse toiminnan sisällön, harjoituskerrat, harjoiterungon sekä tavoitteet. Näiden lisäksi ohjaajat esittäytyvät vanhemmille. Tilaisuuden kesto n. 20 minuuttia. Loppuun on varattu aikaa myös kysymyksille.

Ensimmäinen kerta

5.9. aloitamme yleisurheilulla syksyn 2012 toiminnan Nokian keskuskentän urheilukentällä. Ilmoittautuminen suoritetaan kentän katsomossa. Tulethan ajoissa paikalle.

Varaa mukaan aina liikuntamuotoon sopiva vaatetus ja helposti suljettava sekä avattava vesipullo. Huomioithan, että paikalla on samaan aikaan paljon lapsia, jonka vuoksi omille tavaroille on hyvä ottaa mukaan reppu. Pyydämme, että pyrit olemaan aina ajoissa aloituksessa ja lopetuksessa.

Vanhemmalle

Jos vanhempi myöhästyy lapsen noutamisesta, siitä on hyvä ilmoittaa tekstiviestillä, jolloin otamme lapsen odottamaan hakijaa ohjaajan läheisyyteen. Paikalle saapuessa voit kysyä kuka on vastuuvalmentaja, näin sinulla on aina oikea puhelinnumero mihin ilmoittaa mahdollisista muutoksista. Jos hakija ei tule, eikä siitä ole ilmoitettu niin oletamme, että lapsi saa lähteä omatoimisesti pois.

Urheilukoulun ensisijainen tiedotusväline on sähköposti. Jos sinua jää jokin asia mietittymään, otathan yhteyttä Juho Nousiaiseen (juho.nousiainen@nokianpyry.fi / 041-4351518), johon voi ottaa aina yhteyttä jos siihen tulee aihetta. Muutoksista tiedotamme sähköpostitse. Jos et jostain syystä ole vastaanottanut sähköposteja toiminnasta, niin ilmoitathan uuden mailiosoitteesi.

Ei ajankohtaista tiedotettavaa tällä hetkellä.

Edellinen kuukausi Toukokuu 2022 Seuraava kuukausi