Nokian Pyry

Arkisto: 2021 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010

22.1.2021

Seurakehittäjä esittäytyy

Pyryn uusi seurakehittäjä on Hannu Harju

Hei, olen seuramme uusi seurakehittäjä. Aloitin työssäni joulukuussa edellisen työntekijän siirryttyä urallaan eteenpäin.

Olen ollut jo pitkään aktiivisesti Pyryssä mukana, pelannut jalkapalloa, toiminut leiriohjaajana ja uintivalmentajana sekä ollut hallituksessa. Tunnen siis seuran toimintaa ja toiminnassa mukana olevia ihmisiä jo paljon. Toivottavasti saan pian tutustua kaikkiin muihinkin!

Olen entinen teollisuuslogistiikan työnjohtaja, mutta varhaiskeski-iän myllerryksessä aloin vaihtamaan urapolkua omien intohimojeni suuntaan. Valmistun tämän vuoden aikana Haaga-Helia ammattikorkeakoulusta Vierumäeltä. Opintosuuntani on ollut urheilujohtaminen ja yksilökeskeinen valmentaminen. Matkan varrella liikunnan sekä kilpa- ja huippu-urheilun ammattilaiseksi hihaan on tarttunut pienempiä kokonaisuuksia ja koulutustaustasta löytyykin myös liikunnanohjauksen peruskurssi (Varala), uimaopettajan tutkinto (SUH), triathlonvalmentajan tutkinto (taso 2) ja amk-tasoiset personal trainer-opinnot... sekä paljon muuta!

Työssäni haluan auttaa seuraa ja sen toimijoita. Ohjaan toiminnan prosessien kehittymistä ja haluan osaltani vaikuttaa seuratoiminnan viehättävyyden parantamiseen. Haluan viedä eteenpäin myös ohjaajien sekä valmentajien yhteistoimintaa ja tiedonsaantia. Tavoitteenani on nähdä hymyileviä harrastajia ja seuratoimijoita sekä nolla drop-outtia!

Ystävällisin terveisin,

Hannu