Nokian Pyry

Arkisto: 2021 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010

25.3.2010

Pyryläistä juhlahumua 105 vuotta

Nokian suurin ja ehdottomasti monipuolisin urheilun, liikunnan ja harrastetoiminnan monialaseura, Nokian Pyry, juhli Lauantaina 20.3 Nokian Kerholassa pitkää ja menestyksekästä 105- vuotista taivaltaan. Taidokkaasti, pyryläisellä sisulla organisoitu tapahtuma tulee pysymään yhtenä nautinnollisimmista tapahtumistamme.

Katsojat ihastuivat nokialaisesta hurmoksesta täysin rinnoin, upeasti järjestetyissä puitteissa, täydellisyyttä hipoviin esityksiin uppoutumalla. Lava täyttyi innokkaista, iloisista ja energiantäyteisistä, ihan pikkuruisen pikkuisimmista sekä kokeneempaan kaartiin kuuluvien esiintyjien, taidonnäytteistä.

Mukana menossa olivat Nokian Pyryn Voimistelijat, Jalkapalloilijat, Painijat, Jääkiekkoilijat sekä vankat taustajoukot tukena ja turvana. Ensijännityksestä päästiin nopeasti kohti innovatiivisia, iloisia, taidokkaita ja silmiä hiveleviä näytöksiä. Pyryläiseen kulttuuriin kuuluva yhteisöllisyys ja aito naurun, riemun ja nautinnon tunnelma ei jäänyt keneltäkään huomaamatta.

Suuren Suuren KIITOKSEN päivän annista ja kaiken loistokkaasta onnistumisesta edellmainittujen jaostojen lisäksi ansaitsevat Minna Martimo, Jussi Vuorenniemi, Tiina Hiekkavirta-Wilen ja Arvo Kiiskinen.

Sydämelliset kiitokset myös Kunniavieraille, kaikille katsojille, esiintyjille, TUL:lle ja makean kahvituksen kakkujen kera järjestäneille.

Ylpeänä voimme esitellä Kunniajäsenemme: Martti Toiminen, Aila Viitanen, Vesa Paldanius, Hannu Palonen ja Kimmo Salonen. Samoin iloitsemme Opetusministeriön myöntämistä Suomen Liikuntakulttuurin Ansiomitalista kullatuin ristein Martti Toimiselle sekä Suomen Liikuntakulttuurin ansiomitalista henkilöille: Jouko Koskinen, Kalervo Itvola, Simo Niemi ja Markku Hämäläinen. Lisäksi nautimme Arvo Kiiskisen saamasta TUL:n Kultaisen Seuratyön Ansiomerkistä.

Tästä voit lukea myös NOKIAN UUTISTEN jutun 105v juhlista

Liitteet:

Nimi

Koko

150_v_artikkeli.pdf

2.61 MB

Ei ajankohtaista tiedotettavaa tällä hetkellä.

Edellinen kuukausi Toukokuu 2022 Seuraava kuukausi