Nokian Pyry

Arkisto: 2021 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010

27.1.2013

PYRY muisti pitkäaikaista toimijaansa

Kuvassa Mikko Aarne oikealla, seuran puheenjohtaja Ismo Saarenmaa keskellä ja edustusjoukkueen joukkueenjohtaja Hannu Palonen vasemmalla

Seura muisti ennen edustusjoukkueen lauantaista Suomi-sarjaottelun alkua pitkäaikaista toimijaansa, Mikko Aarnea, tämän jäädessä "eläkkeelle" Nokian Pyryn hallituksesta, jossa hän toimi yli 20 vuotta, pitkään mm. sihteerinä.

Kaikkiaan Mikko on toiminut seurassa yli 50 vuotta, ensin yleisurheilijana (juoksija) ja sittemmin toimijana erilaisissa tehtävissä.

Yleisurheilu on tietenkin Mikon sydäntä lähellä, ja esim. yleisurheilukoulussa hän on ollut mukana erilaisissa toimitsijatehtävissä. Kesäisin Mikko on kuulunut Hämyksen "vakio kalustukseen", yli 20 vuotta hän on nimittäin viettänyt siellä kaikki kesälauantainsa talkootöissä. Onpa hän lupautunut sinne taas ensi kesäksikin.

Jääkiekkoa Mikko seuraa myös innokkaasti ja hän onkin tuttu näky jäähallissa kannustamassa, kun edustusjoukkue pelaa kotijäällään. Eipä moni vieraspelikään ole jäänyt häneltä näkemättä.

Myös kunnostaan Mikko ehtii pitämään hyvää huolta mm. kävelemällä päivittäin vähintään viisi kilometriä.

PYRYLÄISET KIITTÄVÄT MIKKOA!

Ei ajankohtaista tiedotettavaa tällä hetkellä.

Edellinen kuukausi Toukokuu 2022 Seuraava kuukausi