Nokian Pyry

Arkisto: 2021 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010

26.2.2014

PYRY kohtaa Raahe-Kiehon Playout-avausmatsissa

Tuo voitto ei kuitenkaan harmillisesti riittänyt viemään nokialaista punakonetta pudotuspeleihin, sillä pöyristyttävän tasaisessa keskikastissa muut ottelut menivät päätöskierroksella sen verran ristiin, että PYRY oli ensimmäinen pleijareista ulos pulpahtanut joukkue.

PYRYn kausi jatkuukin nyt Playout-otteluilla Raahe-Kiekkoa vastaan. Pelin henki on sellainen, että ensimmäisenä kaksi voittoa napannut joukkue selviää säikähdyksellä, painelee kesälomille ja jatkaa Suomi-Sarjassa tulevallakin kaudella. Häviävä osapuoli jatkaa raastavia Playoutteja.

Nokian jäähallissa nähdäänkin Playout-trillerimatsi jo heti tänään keskiviikkona kello 18:30. Vaikka pudotuspelipaikka jäi harmittavasti saavuttamatta, niin Playout-ottelut ovat kovien paineiden koitoksia ja katsomoon odotetaan paljon kiekkojännäreitä paikalle.

Keskiviikon otteluun kannattaa saapua jo pelkästään mielenkiintoisien pelaajien takia. PYRY-maalivahti Niklas Nalli on liimannut kiekkoja niin tiheään tahtiin, että huhujen mukaan Eri Keeperin liimatehtaalta on lähetetty PYRYlle reklamaatiosähköposteja silkasta liimakateudesta johtuen.

Puolustuksessa Antti Teisala yskäisi viime ottelussa komean tahtomaalin ja mies tykitti Suomi-Sarjan runkosarjassa komeasti yhteensä viisi maalia. Vertailukohtana mainittakoon, että upeasti olympiapronssia ottaneesta Leijona-ryhmästä kukaan puolustaja ei ole tehnyt ainuttakaan maalia tällä kaudella Suomi-Sarjassa.

PYRY-hyökkäyksessä Joni Poutanen tarjoilee vauhdikkaalla ja arvaamattomalla peli-ilollaan katsojien pääsylippurahoille vastinetta ihan huolella. Jaakko Kerisalmen pehmeät ranteet ja ovelat vartaloharhautukset ovat puolestaan saaneet monet vastustajapelaajat niin pyörryksiin, että Nokian terveyskeskuksen huimausosastolla on monen ottelun jälkeen ollut ruuhkaa.

Tervetuloa nauttimaan kevättalven ratkaisupelien kihelmöivästä jännityksestä ja ennen kaikkea tervetuloa paikalle kannustamaan PYRY voittoon!

PYRY - Raahe-K keskiviikkona 26.2. klo 18:30 Nokian jäähallissa. Tervetuloa!

Teksti: Petteri Poukka
Kuva: Harri Hedman

Ei ajankohtaista tiedotettavaa tällä hetkellä.

Edellinen kuukausi Toukokuu 2022 Seuraava kuukausi