Nokian Pyry

Arkisto: 2021 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010

6.6.2015

Pyry hakee liikunnanohjaajaa liikkariin

Nokian Pyry ry etsii liikunnanohjaajaa monipuoliseen liikuntakerhoon, joka on matalan kynnyksen toimintaa 4-12 vuotiaille lapsille. Liikuntakerhon osallistumistavoite on 50-60 lasta. Monipuolisella liikuntakerholla on jo 5-vuotinen historia ja se sai vuonna 2013 Nuoren Suomen tunnustuksen laadukkaasta toiminnasta.

Liikuntakerhon seuraava kausi alkaa 14.9.2015 ja päättyy 16.5.2016. Alustavasti toimintaa on maanantaisin kello 16-20 välisenä aikana, paitsi loma -ja pyhäaikoina. Työ on projektityö, sisältäen organisoinnin ja toteutuksen. Erikseen sovittaessa mahdollisuus ohjata myös Pyryn muissa ryhmissä tuntipalkalla.

Jos olet täysi-ikäinen ja kaipaat lisäansioita, niin tässä on tarjolla mielenkiintoinen ja monipuolinen työ lasten parissa. Edellytämme kokemusta, sitoutumista ja osaamista matalan kynnyksen toimintaan, jossa liikunnallisia elämyksiä tarjotaan kannustavasti, leikkien ja ilman kilpailullisia suorituspaineita lapsille monien lajien kautta. Valmentajakoulutus ja muu liikunnallinen koulutus katsotaan eduksi.

Työ alkaa 01.09.2015, tai sopimuksen mukaan
Työn kesto 6 - 12 kk
Haku päättyy 03.07.2015 klo 23:00

Vapaamuotoiset hakemukset sähköpostilla jussi.vuorenniemi@gmail.com
tai osoitteella Eetinkatu 4 A 17, 37100 Nokia

Tiedustelut
Jussi Vuorenniemi
puh. 040-5094790

Ei ajankohtaista tiedotettavaa tällä hetkellä.

Edellinen kuukausi Toukokuu 2022 Seuraava kuukausi