Nokian Pyry

Arkisto: 2021 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010

27.7.2010

NoPy105 Leiri

Upea 105-vuotis Juhlaleiri onnistui yli odotusten!

Kuutisenkymmentä iloista ja reipasta leiriläitä kokosi telttansa upeaan Nokian Kuusiston rantamaisemiin 2.8.2010.

Ensimmäisenä päivänä leiriläisistä tehtiin oikeita leiriläisiä kun kaikki kokivat leirikasteen, jossa kierrettiin silmät sidottuina hauskaa viidakkoreittiä pitkin kohti leirikuninkaan herkkuhetkiä.

Monelle lapselle tämä oli ensimmäinen kerta olla mukana leirikasteessa ja se tottakai jännitti kovasti. Kaikki kuitenkin suorittivat kasteen hienosti!

Toinen päivä alkoi luontopolulla, jossa metsäreitin varrella oli erilaisia kysymyksiä kätkettyinä. Luontopolku kierrettiin leirikylittäin pienissä ryhmissä ohjaajien avustuksella tietenkin. Päivän aikana meille esittäytyi myös seuramme moninaiset urheilulajit ja leiriläiset pääsivät niitä myös valmentajien opastuksella kokeilemaan. Lajeina olivat mm.lentopallo, paini, uinti, jalkapallo, kilpa-aerobic ja voimistelu. Luonnon ilmiöt koettelivat leiriämme seuraavana yönä myrskyn merkkinä ja niin leiriläiset siirtyivät sateelta suojaan sisätiloihin.

Kolmantena päivänä kun sade hieman hellitti leiriläiset pääsivät kilpailemaan leiriolympialaisissa ja sisätiloissa kaikki saivat itse painaa leiripaidat itselleen. Illalla vanhemmat pääsivät kyläilemään leirille ja ihastelemaan leiritunnelmaa. Illan kohokohta oli kuitenkin leiridisco, jossa Marja Tyrnin tahtiin jammattiin koko leiriporukka!

Päätöspäivänä pelattiin haasteotteluita jalkapallossa mm. paripelinä jalat toisiinsa sidottuina sekä jaettiin leiripalkintoja kaikille leiriläisille. Kaiken edellä mainitun lisäksi joka päivä leirillä pelattiin,uitiin, saunottiin,nautittiin pomppulinnasta ja iltanuotiolla laulettiin ja leikittiin mieleenpainuvia leikkejä. Leiristä jäi varmasti jokaiselle unohtumattomia elämyksiä sekä paljon uusia ihania ystäviä!!

Suuret kiitokset kaikille mukana olleille parille kymmenelle leiriohjaajalle ja järjestelyissä mukana olleille sekä ekstra kiitos upealle keittötiimille maukkaista leiriruuista! Meillä oli mahtava leiri!

Ei ajankohtaista tiedotettavaa tällä hetkellä.

Edellinen kuukausi Toukokuu 2022 Seuraava kuukausi