Nokian Pyry

Arkisto: 2021 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010

3.2.2012

Miska Mällinen Pohjola-leirille

MISKA MÄLLINEN POHJOLA-LEIRILLE

Pyryn D-98 joukkueen Miska Mällinen valittiin Vierumäelle 26.2.-29.2.2012 pidettävälle Pohjola-leirille. Pohjola-leiri on ensimmäinen askel nuorten jääkiekkoilijoiden matkalla Leijona-joukkueisiin, tästä alkaa tarkkailu poikien maajoukkueita kohti. Miska on viime syksyn ja kuluneen talven aikana ollut kahdessa Hämeen alueen kartoitustapahtumassa ja pelannut ylialueellista sarjaa Ilveksen joukkueessa jossa poikia on myös tarkkailtu Pohjola-leiriä silmällä pitäen. Miskan lisäksi alueen tehojäille on osallistunut D-98 joukkueesta 6 poikaa, jotka ovat saaneet hyvää kokemusta pelaamisesta ja harjoittelemisesta alueen parhaimmiston kanssa.

Hämeen alueella on tarkkailtu lähes kahtasataa pelaajaa kuluvan kauden aikana, joten suoritus on todella hieno Miskalta. Joukkueeseen valittiin alueelta yhteensä 26 pelaajaa, joista yksi maalivahti, kolme puolustajaa ja neljä hyökkääjää tulevat pelaamaan leirillä ns. kymppijoukkueessa. Pohjola-leirille ottaa osaa 180 pelaajaa ympäri Suomea, jotka pelaavat yhdeksässä eri aluejoukkueessa ja lisäksi mukana on tuo kymppijoukkue, joka kootaan eri alueiden pojista, ketkä siinä pelaavat, selviää vasta itse leirillä Vierumäellä.

Valinta 180:n ikäluokan tällä hetkellä parhaan pelaajan joukkoon on hieno suoritus, josta Pyry haluaa onnitella Miskaa ja toivottaa hyvää Pohjola-turnausta.

ONNEA MISKA!

Ei ajankohtaista tiedotettavaa tällä hetkellä.

Edellinen kuukausi Toukokuu 2022 Seuraava kuukausi