Nokian Pyry

Arkisto: 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010

19.7.2017

Liikunta-, näkö- ja kehitysvammaisten uintiryhmä aloittaa 3.9.

Uinnin harrastamisesta kiinnostuneet liikunta-, näkö- ja kehitysvammaiset lapset ja nuoret ovat tervetulleita aloittamaan vesitaitojen ja uinnin tekniikoiden opettelun uudessa syksyllä starttaavassa Taito-ryhmässä.

Taito-ryhmä on tarkoitettu liikunta-, näkö- ja kehitysvammaisille Lapsille ja nuorille, sekä heille, joilla on ESIM. motorisen Kehityksen viivästymä. Ryhmässä harjoitellaan vesitaitoja, uinnin perusteita ja tekniikoita yksilöllisesti. Ryhmä Sopii MYÖS vaikeavammaisille ja etenevää sairautta sairastaville Lapsille, olevissa asioissa Vasta tutustuvat vesielementtiin. Tavoitteena on tällöin Veteen totuttautuminen ja rentoutuminen, hyvän olon tunteen lisääminen, vuorovaikutuksen tukeminen sekä lapsen ja vanhemman / Vanhempien Mukava Yhteinen hetki lämpimässä vedessä.

Ryhmään Voi ilmoittautua 1.8. Alkaen talle sivulle tulevan Linkin ja ohjeiden MUKAAN:  http://www.nokianpyry.fi/pyryn-jaostot/uintijaosto/ilmoittautuminen/1756

Lisätiedot ryhmästä:

Edellinen kuukausi Joulukuu 2017 Seuraava kuukausi