Nokian Pyry

Arkisto: 2021 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010

12.6.2015

Kiekkoleiri Ylöjärvellä

Jäällä riittää vilskettä

Sami Sandellin nimikirjoitus on haluttua tavaraa

Pyry Hockey Oy:n järjestämä kesäinen kiekkokoulu potkaistiin käyntiin keskiviikkona Ylöjärvellä. Tapahtuma järjestetään Ylöjärven jäähallissa ja vetäjinä ovat Pyryn päävalmentaja Sami Karppinen, A-nuorten valmentaja Niko Raiskio, Jääkiekkoliiton maalivahtivalmentaja Hannu Heikkinen sekä kolme A-nuorten pelaajaa.

Leiri on tarkoitettu vuosina 2005-2008 syntyneille kiekkoilijoille ja mukana onkin yli 30 innokasta lasta. Pelaajat ovat Pirkanmaan alueen pienemmistä jääkiekkoseuroista. Leirillä on myös julkkisvierailijoita, muun muassa keskiviikkona vieraillut Ilveksen hyökkääjä Sami Sandell, torstaina nähtävä Martti Järventie ja perjantaina paikalle saapuva Raimo Helminen.

Päivittäiseen ohjelmaan kuuluvat oheisharjoitus ja kahden tunnin jäävuoro. Lisäksi ohjelmassa on yhteinen ruokailu ja hetken vapaahetki, jonka jälkeen tulevat loppusanat. Keskiviikon leiripäivän jäljiltä näkyi iloisia naamoja ja intoa puhkuvia pelimiehenalkuja, joten tapahtuman voidaan todeta lähteneen hyvin liikkeelle.

Ei ajankohtaista tiedotettavaa tällä hetkellä.

Edellinen kuukausi Toukokuu 2022 Seuraava kuukausi