Nokian Pyry

30.8.2017

Jäsenetu / K-Plussalla tukea junioreille

Intersport Lielahti/Elo jäsenalennus

Pyryn jäsenet saavat Intersport Lielahdessa ja Elossa (Ylöjärvi) tekemistään henkilökohtaisista ostoista 5% alennuksen, joka lasketaan kuitin loppusummasta. Alennuksen saa esittämällä Pyryn jäsenkortin kassalla. Tätä alennusta ei voi käyttää seura-asiakkaiden erikoiskampanjoissa, seuratuotteissa, seurayhteisostoissa, Plussa- ja Viheltäen menee kampanjoissa eikä ole mahdollista yhdistää muihin alennuksiin.

Lisäetuja Intersport Clubista

Pyry suosittelee liittymistä Intersport Clubiin, jonka kautta tulee tarjolle Intersportin laajat valikoimat edullisin Club-hinnoin. Jäsenyys on maksuton. Intersport Clubiin liittyminen edellyttää sähköpostiosoitetta ja K-Plussa-korttia.

Liity tästä:

www.intersport.fi/fi/club

Plussalla tukea junioreille

Aktivoimalla Plussa-korttisi seuran sponsorointi sopimusnumeroon SP0115 tuo se seuralle jälkihyvitettä, kun sitä käytetään Intersport Lielahdessa tai Elossa (Ylöjärvi) sekä Nokialla K-Citymarketissa, K-Supermarket Löytiksessä ja K-Raudassa. Et menetä mitään, sillä plussat tippuvat sinulle normaalisti! Rekisteröinti edellyttää sähköpostiosoitetta ja K-Plussakorttia.

Rekisteröidy tästä:

www.plussa.com/Oma-K-Plussa