Nokian Pyry

Arkisto: 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010

3.4.2017

Ilmoittautuminen Pyryn lasten urheilukesään avattu

Lomakkeella ilmoitat lapsesi Nokian Pyryn järjestämään urheilukesään, johon kuuluvat Pallokoulu ja Yleisurheilukoulu. Lisäksi kesään kuuluu monilajinen Urheilukoulu, missä lapset pääsevät kokeilemaan jalkapallon ja yleisurheilun lisäksi myös painia, suunnistusta sekä uutuutena golfia.

Urheilukesään ovat tervetulleita kaikki vuosina 2009-2012 syntyneet tytöt ja pojat.

Pallokoulussa pienimmät lapset tutustuvat jalkapalloon leikkien ja pelien avulla. Hieman vanhemmat lapset tutustavat lajiin enemmän jalkapallon kantilta liikkumisen riemua unohtamatta. Kesän lopuksi 2009-2010-syntyneille perustetaan oma joukkue, joka tarjoaa ympärivuotista toimintaa jalkapallon parissa. Pallokoulussa harjoitellaan kahdesti viikossa ja kesän hinta on 99 €.

Yleisurheilukoulu sisältää monipuolisen kenttälajeihin tutustumisen. Nuorimmat lapset leikkivät enemmän ja vanhemmat lapset kokeilevat enemmän lajeja. Yleisurheilukoulussa harjoitellaan kerran viikossa ja valittavana on kaksi eri harjoitusaikaa:

tiistaisin 09.5.2017 alkaen Nokian Keskusurheilukentällä
Kello 16:30 - 18:00 9-vuotiaat ja vanhemmat (80 €)
Kello 17:00 - 18:00 7-8 vuotiaat (70 €) 2010 tai aiemmin syntyneet.

Maanantaisin 11.5.2017 alkaen Siuron kentällä
Kello 18:00 - 19:30 9-vuotiaat ja vanhemmat (80 €)
Kello 18:00 - 19:00 7-8 vuotiaat (70 €) (2010 tai aiemmin syntyneet).

Monilajinen urheilukoulu sisältää pallokoulun ja yleisurheilukoulun lisäksi tutustumisen painiin sekä suunnistukseen. Urheilukoulussa annetaan lapsille kokemuksia useista lajeista vaikka jalkapallo ja yleisurheilu ovat vahvimpina yksin. Tapahtumia on kaksi kertaa viikossa ja se maksaa 99 € kesältä.

Osallistumalla urheilukesään lapsi liittyy myös Pyryn jäseneksi. Osallistumismaksut sisältävät ryhmätapaturmavakuutuksen harjoitusten ajalle.

Kaikille Lasten urheilukesään osallistuville lapsille tarjotaan mahdollisuus tutustua golfin saloihin touko-kesäkuun vaihteessa!

TÄSTÄ ILMOITTAUTUMAAN!